Vrijednosti: prijateljstvo, pristojnost, ravnopravnost, tolerancija i poštovanje
(Vijeće učenika)
Web tim čine svi učenici, učitelji, stručni suradnici i ravnateljica
Odgovorna urednica: ravnateljica Branka Sironić Buić
Glavna urednica: knjižničarka Dragica Pršo
Pošaljite nam prijedloge, ideje ili vijesti na mail ured@os-mzaro-pu.skole.hr
Ljubazno molimo zaposlenike škole,
roditelje i posjetitelje
da se pridržavaju
odluka Školskog odbora,
Učiteljskog vijeća,
Vijeća roditelja
i EKO odbora te ne parkiraju
u školskom dvorištu
za vrijeme održavanja
nastave zbog sigurnosti i slobode
učeničkog kretanja na odmorima i
nastavi TZK-a.
Izuzetak: domar škole, dostava za školsku
kuhinju, majstori po pozivu,
školska liječnica.
Virtualna knjižnica OŠ Monte Zaro Pula
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Usluge koje pruža CARNet dostupne su uz primjenu
elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr kojeg možete dobiti u tajništvu škole.
Nezaključivanje ocjena na kraju polugodišta
Početkom školske godine 2012./2013. u Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi uvedena je promjena nezaključivanja ocjena na polugodištu. Razlog uvođenja tog noviteta u naše školstvo je vremenska neujednačenost prvog i drugog polugodišta. Smatra se kako je za to potreban zbroj svih ocjena u školskoj godini. Pod opširnije kliknite što su o tome napisali Vaši pedagog, psihologinja i ravnateljica škole.
S obzirom da zadaća škole nije samo obrazovna nego i odgojna, moramo se zapitati koju pouku učenici „izvlače“ iz ove situacije te koje negativne posljedice mogu proizaći iz ovakvog sustava praćenja napredovanja. Gledano iz ugla stručnih suradnika, promjena odredbe zakona koja je učenicima trebala olakšati školovanje i osloboditi ih stresa uzrokovanog zaključivanjem ocjena, mogla bi im nanijeti štetu ukoliko ne budu redovito učili. Po školskim hodnicima možemo čuti kako učenici komentiraju promjenu zakona, dočekali su novost s oduševljenjem, prihvatili je i kako se trenutno čini malo se opustili. Moraju učiti redovito, a ne manje i rjeđe, kako se ne bi povećao broj negativnih ocjena na polugodištu.
Neredovito učenje u prvom polugodištu može izazvati veće poteškoće u savladavanju novoga gradiva, s obzirom da se sadržaji uglavnom nadograđuju i nadovezuju na postojeće znanje. Međutim, promjena zakona najviše pogoduje učenicima koji i inače svoje školske obaveze ne izvršavaju redovito nego „kampanjski. Takvi pojedinci krajem školske godine uče intenzivno kako bi dobili što bolje ocjene i imali bolji prosjek iz određenog predmeta. Njihova konačna ocjena neće bit mjerilo redovitog rada i truda. U najvećoj opasnosti od negativnih posljedica promjene zakona su polaznici posljednjeg završnog osmog razreda osnovne škole, kao i oni koji pohađaju sedmi razred. Umjesto da intenzivno uče kako bi imali što bolje ocjene, koje im trebaju za upis u srednju školu mogli bi se opustiti zbog iluzije kako je „srednja škola još daleko“.
Uvijek su ocjene na polugodištu imale ulogu pokazatelja uspješnosti u savladavanju školskog gradiva u određenom vremenskom razdoblju. Roditelji i učenici će dobiti i sada konkretnu i jasnu povratnu informaciju o uspjehu na drugačiji način. Roditelji se trebaju redovito informirati o svojo djeci i na polugodištu će dobiti ispis svih ocjena prema preporuci Ministarstva.
Zaključivanje ocjena predstavljeno je kao iznimno stresno za učenike, ali činjenica je da je ono uvijek bilo najneugodnije za učenike s lošijim ocjenama. Negativne ocjene na polugodištu rijetko koga istinski uznemire, učenici na njih najčešće gledaju na nešto što će lako riješiti tokom drugog polugodišta. Takvi učenici se posljednjih nekoliko tjedana nastave odjednom bude, „počinju“ učiti i pokazuju interes za dobivanjem pozitivne ocjene. Stoga, ne možemo izvorom stresa smatrati zaključivanje ocjena, nego je pravi izvor stresa sustavan nerad i neizvršavanje školskih obaveza koje dovodi do stiske s vremenom. Stoga savjetujemo učenike da redovito uče i izvršavaju svoje školske obaveze, a zaključnu ocjenu doživljavaju kao svojevrsnu nagradu i pokazatelj da su se njihov trud i zalaganje uočili te se cijene, što pozitivno motivira i u buduće.
Nemojte se opustiti i kampanjski učiti jer jedino svakodnevnim trudom ćete postići zacrtane ciljeve i usvojiti vještine redovitog i sustavnog učenja koje predstavljaju temelj budućih uspjeha u školovanju.
U svakom slučaju vaša je stručna služba tu za Vas te ako bilo kome zatreba pomoć u učenju tu smo!
pedagog Saša Jureša
psihologinja Marija Jurčević
ravnateljica Branka Sironić
OBAVIJEST ZA RODITELJE:
Popisi drugih obrazovnih materijala od 1. do 8. razreda. i odabranih udžbenika razredne nastave
NAPOMENA: Plavom bojom označeni su radni materijali za pomoć u učenju.
Primjeri dobre prakse
Dijeljenje materijala školske knjižnice
Omoguru lab- lakše se čita!
Lexie aplikacija za ugodno čitanje i učenje.
Dobro došli u katalog školske knjižnice!
Pretražite cjelokupni fond knjižnice i dođite do željene knjige.
http://lektire.skole.hr/lektire-osnovna-skola
Kolačići koje koristimo na ovoj stranici su tehnički kolačići, potrebni za funkcioniranje ovog internet mjesta, ne možemo ih isključiti te za korištenje takve vrste kolačića ne trebamo vašu privolu. Svoj preglednik možete postaviti da ih blokira ili pošalje upozorenje o njima, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi. Treba napomenuti da naše internet mjesto funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića. Više informacija o kolačićima potražite na aboutcookies.org
Izjava o autorskim pravima
Sadržaj web stranice http://www.os-mzaro-pu.skole.hr/ vlasništvo je OŠ Monte Zaro Pula. Nije dozvoljeno objavljivati sadržaje s web stranice na drugim mjestima ako o tome nije obaviještena Škola. Zlouporaba sadržaja web stranice bit će prijavljena nadležnim službama.
Web stranica sadrži i podatke te poveznice na neke druge web stranice iz područja odgoja i obrazovanja. Sadržaji tih web stranica nisu vlasništvo OŠ Monte Zaro Pula i Škola nije odgovorna za njihovo uređivanje. (Web tim)