preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Monte Zaro" Pula

Login
Školska knjižnica

Dobro došli u katalog školske knjižnice!

Pretražite cjelokupni fond knjižnice i dođite do željene knjige.

E katalog 

 

 

 

 

 

I na Facebook stranicu školske knjižnice!
   


 

 

eLektire

 

 

 

http://lektire.skole.hr/lektire-osnovna-skola

"Zaro"

Digitalni školski list "Zaro"

 

 

 

 

http://zaro.com.hr

YouTube kanal OŠ Monte Zaro Pula

Upisi u srednju

www.upisi.hr

 

Autorska prava

Izjava o autorskim pravima 

Sadržaj web stranice http://www.os-mzaro-pu.skole.hr/ vlasništvo je OŠ Monte Zaro Pula. Nije dozvoljeno objavljivati sadržaje s web stranice na drugim mjestima ako o tome nije obaviještena Škola. Zlouporaba sadržaja web stranice bit će prijavljena nadležnim službama.

Web stranica  sadrži i podatke te poveznice na neke druge web stranice iz područja odgoja i obrazovanja. Sadržaji tih web stranica nisu vlasništvo OŠ Monte Zaro Pula i Škola nije odgovorna za njihovo uređivanje. (Web tim)

Sigurniji internet

Prijavi MUP-u nekulturno ponašanje na Intenetu

Prijavi zlostavljanje preko interneta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Obrazovne igre:
Zaštita osobnih podatakahttp://bit.ly/igra1
Sigurnost na društvenim mrežamahttp://bit.ly/igra2
Zamke elektroničke pošte: http://bit.ly/igra3

 

E-knjige

           

OBAVIJEST

Ljubazno molimo zaposlenike škole, roditelje i posjetitelje da se pridržavaju odluka Školskog odbora, Učiteljskog vijeća, Vijeća roditelja  i EKO odbora te ne parkiraju školskom dvorištu za vrijeme održavanja nastave zbog sigurnosti i slobode učeničkog kretanja na odmorima i nastavi TZK-a. Izuzetak: domar škole, dostava za školsku kuhinju, majstori po pozivu, školska liječnica. (uprava škole) 

Slikovni rezultat za hvala

Tražilica
Školska pravila

  • Prihvaćamo druge u igru i pomažemo im.
  • Pristojno komuniciramo i o drugima govorimo samo dobro.
  • Sukobe rješavamo razgovorom i prijavljujemo svako nasilje.
  • Poštujemo različitosti i tuđe stvari. 
  • Čuvamo okoliš škole.
  • Poštujemo Kućni red škole. 

Vrijednosti: prijateljstvo, pristojnost, ravnopravnost, tolerancija i poštovanje 

(Vijeće učenika, 29.9.2017.)

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2010.

Ukupno: 926940
Ovaj mjesec: 2540
Ovaj tjedan: 181
Danas: 51
Zakon
Lista linkova je prazna
Korisni linkovi

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta 

Usluge koje pruža CARNet dostupne su uz primjenu
elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr kojeg možete dobiti u tajništvu škole.

 

 

 

Srce: Centar za e-učenje

 

 

 

 

 

Kalendar

Kalendar događanja, blagdana, obljetnica

Igre online

Carnet vijesti
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
20.11.2017. 10:17
CARNet i Algebra potpisali Ugovor o nabavi usluge izrade obrazovnih sadržaja i provedba edukacija u sklopu projekta ''e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)''
U srijedu, 15. studenoga 2017. godine potpisan je “Ugovor o nabavi usluge izrade obrazovnih sadržaja i provedba edukacija u sklopu projekta ''e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)''. 

17.11.2017. 11:45
Danas se obilježava 25. rođendan interneta u Republici Hrvatskoj
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu i Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva u petak, 17. studenoga 2017. godine obilježavaju 25 godina interneta u Republici Hrvatskoj. Svečanost se održava pod pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. 

15.11.2017. 16:27
CARNetu i Srcu dodijeljene Povelje Republike Hrvatske
Odlukom predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar Kitarović, Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNet i Sveučilišnom računskom centru (Srce) Sveučilišta u Zagrebu dodijeljene su danas Povelje Republike Hrvatske.

10.11.2017. 13:58
Završio CUC 2017, najveća nacionalna konferencija o obrazovanju
U Dubrovniku je danas zatvorena 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017 – najveća konferencija o obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Gotovo 1.100 sudionika, od čega 650 učitelja, pratilo je CARNetovu konferenciju koja se ove godine održala pod nazivom “Povezani znanjem (… 25 godina)“. 

08.11.2017. 10:40
Počeo CUC 2017
Danas, 8. studenoga 2017. godine u hotelima Valamar Lacroma Dubrovnik i Valamar President Dubrovnik počinje 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017. 

vijesti
Rad knjižnice
Dragica PRŠO ŠIPTARIĆ / datum: 2. 11. 2011. 18:58

  O nama ... 

Školska knjižnica  nalazi se u prizemlju škole i čini učenički i učiteljski fond sa zavičajnom  zbirkom, zbirkom antikvarijata, zbirkom igrokaza, zbirkom multimedijalne građe,  referentnom zbirkom i čitaonicom te NOVOM ZBIRKOM MEĐUNARODNE EKO-ŠKOLE.

Osim same posudbe knjiga, knjižnica nudi i neknjižnu graðu: časopise, novine, video i audio kasete, didaktičke igre, CD-e, DVD-e,  razne biltene ... 

Od časopisa u knjižnici možete pronaći Drvo znanja,  Modru lastu,  Smib, Moj planet, Prvi izbor, Radost, Zvrk, Zvrkov Prvi razred, E-kids, National geographic junior - http://ng-junior.com, Kloks, Prvi izbor, Alkicu, Prirodu, Meridijane, Arcobaleno, Hrvatske šume, Zrno, Unikat, Jezik, Okoliš, Enter, Dijete i društvo, Napredak, Školski vjesnik, Život i škola, Povijest u nastavi (http://srednja-europa.hr/povijest_u_nastavi.html ), UNA terra, Eko revija, Revija za rehabilitacijska istraživanja, Školske novine te CD-e i DVD-e Kloksa, Drva znanja i Entera.

 Doðite jer možete posuðivati, čitati časopise i novine, istraživati po rječnicima, enciklopedijama i leksikonima, razgledavati mjesečne  izložbe, družiti se, igrati se, sudjelovati u književnim susretima,  pisati referate ili domaće zadaće, sudjelovati u izvannastavnim aktivnostima školske knjižnice Knjižničarsko-novinarskoj grupi i Čitateljskom klubu te biti članovi uredništva školskog lista "Zaro"....

.....o planu i programu knjižnice ....

Cilj školske knjižnice je učiniti knjižnicu kulturnim sjedištem škole i važnim dijelom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu te im pomoći u formiranju u aktivne i kreativne osobe.
Osnovni zadaci školske knjižnice:
- integriranje knjižnice u nastavni proces škole
- korištenje knjižnice u okviru svih odgojno-obrazovnih područja
- stvarati kod učenika trajne navike za knjigom - da je znaju sami tražiti, da se znaju njome koristiti te u njoj potražiti savjetnika i učitelja
- pomoći u formiranju učenika kao samostalnih i slobodnih osoba
- omogućiti nastavnicima upotpunjavanje njihova znanja

Godišnjim planom i programom rada odredeni su zadaci školske knjižnice koji se kontinuirano, tijekom cijelog školovanja u osnovnoj školi, ispunjavaju u razrednoj i predmetnoj nastavi. Svi planirani programski sadržaji za osposobljavanje učenika-korisnika školske knjižnice ostvaruju se u skladu sa ciljevima za određene dobne skupine.

Sve se aktivnosti provode da bi se ostvarili sljedeći ciljevi:

- razvijanje interesa za čitanje
- upoznavanje učenika s knjižnim fondom
- poticanje učenika na pravilan odnos prema knjizi
- upoznavanje i uporaba rječnika, encikopedija i leksikona te drugog stručnog fonda
- osposobljavanje učenika za korištenje knjižnice i uporabu neknjižnog fonda (Internetom do informacija, TV,video)
- osposobljavanje ucenika za samostalan rad ( korak više od navedenog stupnja )


[OPŠIRNIJE]



Informacijska pismenost po razredima
Dragica PRŠO ŠIPTARIĆ / datum: 25. 10. 2012. 11:14
Knjižnica za pet!

ŠKOLSKA KNJIŽNICA - INFORMACIJSKA PISMENOST I POTICANJE ČITANJA 

Suvremena je školska knjižnica informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole koja radi po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Ona je, kao izvor informacija i znanja, prije svega namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja slobodnog vremena. Nositelj djelatnosti školske knjižnice je školski knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te posjedovanje informacijskih vještina i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija.

Školske knjižnice, time što pružaju temelje za učenje i samostalno istraživanje, uvažavaju učenika onakvog kakav on jeste i utječu na njega kakav će biti i kako će djelovati na svoje socijalno okruženje u daljnjem životu glede cjeloživotnog učenja i svoga odnosa prema znanju.

Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim ciljevima i zadacima zacrtanim nastavnim planom i programom škole. Na prvom mjestu treba osigurati pristup izvorima znanja koji će učenike potaknuti na različite ideje u procesu iskustvenog učenja i omogućiti im stjecanje stvaralačkog iskustva pri uporabi i kreiranju informacija. Ovo su i preduvjeti za uspješna postignuća u učenju i razumijevanju, poticanju mašte i uživanju u čitanju, promicanju načela da su sloboda mišljenja i slobodan pristup informacijama polazišta za uspješno i odgovorno sudjelovanje u građanskom demokratskom društvu. Radi postizanja zacrtanih ciljeva nužna je suradnja s učenicima, nastavnicima, administrativnim osobljem i roditeljima.

Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojnu-obrazovnu djelatnost, stručnu-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.

U današnjem je društvu informacijska pismenost jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće. Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija, ne samo iz klasičnih izvora znanja, već i onih posredovanih suvremenom tehnologijom. Upravo u edukaciji ovog oblika pismenosti školska knjižnica treba imati važnu ulogu jer poučava učenike samostalnom projektno – istraživačkom radu, potiče ih na stvaralačko i kritičko mišljenje pri pronalaženju, selektiranju, vrjednovanju i primjeni informacija.

Školska knjižnica je mjesto gdje se učenik uvodi u svijet knjige i čitanja. Čitanjem on otkriva raznoliki svijet literature. Pri tome tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog postaju bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja. Zadaća je školskog knjižničara stvoriti od učenika pravog čitatelja koji ce s oduševljenjem i radošću osjetiti književno djelo.

Samostalnost u uporabi različitih izvora informacija i znanja jest snalaženje u svim knjižnicama, služenje njihovom građom, poznavanje klasifikacijskih načela, uporaba raznovrsnih kataloga, bibliografija, referentne zbirke i drugih izvora bez kojih nema suvremenog i svrsishodnog cjeloživotnog učenja te napredovanja u struci, a ni kvalitetnog provodenja slobodnog vremena.

Timskim radom školskog knjižnicara i učitelja omogućuje se međupredmetno povezivanje sličnih ili zajedničkih nastavnih sadržaja, iz područja informacijske i čitalacke pismenosti, kako pri planiranju tako i u ostvarenju, čime se znatno smanjuje opterećenost učenika.
Program rada školske knjižnice može biti namijenjen učenicima, učiteljima, roditeljima ili svim korisnicima zajedno, a razlikuje se u zadacama i ciljevima.

Aktivnosti školske knjižnice u korelacijskom pristupu prema drugim predmetima odnose se na sljedeće:
- sudjelovanje u zajedničkom planiranju tema
- realizaciju nastavnog sata sa zadanom temom
- izradu referata ili uradaka na zadanu temu
- provodenje projekata
- uvodne satove iz pojedinih predmeta, tema ili cjelina
- organiziranje predavanja i radionica za učenike, učitelje ili roditelje…
- satovi sinteze iz pojedinih cjelina i prezentacija projekata

Aktivnosti pri realizaciji programa mogu se provoditi u različitim oblicima:
- radionica za interesnu skupinu učenika
- radionica za učenike pojedinih razrednih odjela
- radionica za učenike s posebnim potrebama
- nastavni dan u školskoj knjižnici
- književni susret - predstavljanje knjiga
- izrada biltena, preporučnih popisa literature, bibliografija i drugih izvora
- izložbe (knjiga, slika, fotografija, promotivnih materijala, AV grade, učenickih radova…)
- organiziranje susreta s osobama koje izlažu odredenu temu
- organiziranje čitateljskih klubova
- pokretanje projekata koji timski okupljaju učenike i učitelje
- obilježavanja obljetnica pisaca

Nezaobilazna je uloga školske knjižnice u promicanju prava djeteta koja proizlaze iz temeljnog prava svakog čovjeka da se optimalno razvije na osnovu svojih sposobnosti i intelektualno-emocionalnih potencijala. Takav učenik moći ce doseći optimalni i željeni stupanj obrazovanja, doprinijeti svojoj socijalnoj sredini, aktivno se uključiti u cijelo društvo, znati se oduprijeti životnim nedaćama te biti sposoban prihvatiti raznovrsnost kultura i stilove življenja i sa znatiželjom uvijek usvajati nova znanja potrebna za prilagođivanje svim životnim situacijama.

Osnovna je zadaća suvremene škole zajedno sa školskom knjižnicom poticati potrebu za pisanim izvorima i ostalim vrstama knjižnične građe, razvijati čitalačke vještine i navike te osnove informacijske pismenosti i informacijske vještine koje su preduvjet za učinkovito pretraživanje informacija. Isticanjem osnovne zadaće školske knjižnice učenik postaje aktivan sudionik nove hrvatske škole.
Navedeni čimbenici omogučit će učenicima da postanu svjesni svojih informacijskih i čitalačkih potreba koje će im pomoći u aktivnom uključivanju u društvo znanja.

Opći ciljevi programa:
o učenici se privikavaju na knjižnični prostor i ozračje knjižnične okoline
o zauzimaju pozitivan stav prema knjizi, knjižnici i njezinoj sveukupnoj gradi
o razvijaju različite sposobnosti (komunikacijske, informacijske, istraživačke…)
o uporabom izvora znanja i informacija u školskoj knjižnici učenici spoznaju probleme i uče se učinkovitim strategijama za njihovo rješavanje
o posebna se pozornost posvećuje odgoju aktivnog čitatelja, motivaciji za izvanškolsko čitanje i estetskom doživljavanju te slobodnom pristupu informacijama

Posebni ciljevi programa:
o učenici upoznaju sve izvore informacija te nauče koristiti usluge školske i drugih knjižnica
o učenike se upućuje na knjige kao stalni izvor raznovrsnih znanja (informativnih, umjetničkih, tehničkih, zabavnih), prikazanih vizualnim, auditivnim i audiovizualnim sredstvima (tekst, slika, crtež, mapa, tonski i videozapis)
o učenici upoznaju primarne i sekundarne izvore informacija za potrebe cjeloživotnog učenja
o učenici usvajaju pojmove citat, citiranje, referenca, bilješka i sažetak za potrebe problemsko-istraživačkog i projektnog rada
o učenici prepoznaju bibliografske podatke o knjižnoj građi


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju