Vrijednosti: prijateljstvo, pristojnost, ravnopravnost, tolerancija i poštovanje
(Vijeće učenika)
Web tim čine svi učenici, učitelji, stručni suradnici i ravnateljica
Odgovorna urednica: ravnateljica Branka Sironić Buić
Glavna urednica: knjižničarka Dragica Pršo
Pošaljite nam prijedloge, ideje ili vijesti na mail ured@os-mzaro-pu.skole.hr
Ljubazno molimo zaposlenike škole,
roditelje i posjetitelje
da se pridržavaju
odluka Školskog odbora,
Učiteljskog vijeća,
Vijeća roditelja
i EKO odbora te ne parkiraju
u školskom dvorištu
za vrijeme održavanja
nastave zbog sigurnosti i slobode
učeničkog kretanja na odmorima i
nastavi TZK-a.
Izuzetak: domar škole, dostava za školsku
kuhinju, majstori po pozivu,
školska liječnica.
Virtualna knjižnica OŠ Monte Zaro Pula
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Usluge koje pruža CARNet dostupne su uz primjenu
elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr kojeg možete dobiti u tajništvu škole.
Projektni dan povodom Svjetskog dana učitelja u Osnovnoj školi Monte Zaro Pula
U subotu 5.10.2019. službeno se obilježio Svjetski dan učitelja, no učitelji i učenici OŠ Monte Zaro obilježili su ga u ponedjeljak 7. listopada kroz projektni dan posvećen učiteljskom zvanju.
Kliknite na opširnije i pročitajte što su sve naši vrijedni učenici radili.
Pjesmicom prvaša posvećenoj učiteljskom zvanju započele su radionice u prvim razredima. Predvođeni razrednicama Jolandom Sanković i Svjetlanom Vulin, učiteljicom katoličkog vjeronauka Cinziom Steffe Pašalić i pomoćnicom u nastavi Keti Mujakić razgovarali su s učenicima o njihovim učiteljima. Učenici 1.a slušali su o pjesmici Učitelj iz čitanke za prvi razred. Ilustrirali su svoj doživljaj škole, a učenici 1.b razgovarali su o tome što žele učiteljima na njihov dan nakon čega su to ilustrirali.
Učenici drugih razreda s razrednicama Rozanom Cerin Šverko, Vedranom Majstorović i pomoćnicom u nastavi Mladenkom Čakarić razgovarali su o raznim zanimanjima kojima se ljudi bave s posebnim naglaskom na rad učitelja. Kroz razgovor i rad na nastavnom listiću zaključili su koje su potrebne osobine ljudi kako bi se mogli baviti učiteljskim pozivom. Učenici su nacrtali što najviše vole kod svojih učitelja. Školska psihologinja Jelena Dmitrović odradila je radionicu na temu Vremenska kapsula koja u sebi sadrži poruke upućene učiteljicama, a koje će one pročitati na kraju četvrtog razreda.
Trećaši predvođeni svojim učiteljicama Gordanom Ružić Stanojević i Sandrom Smoljan te pomoćnicom u nastavi Gloriom Gomerčić osmislili su zadatak za svoje roditelje, bake i djedove. U tom su se zadatku trebali prisjetiti svojih doživljaja i lijepih školskih trenutaka kao i svojih prvih učitelja. Razrednica Gordana Ružić Stanojević sa svojim je razredom obradila priču Prvi dan, prvi put autorice Sanje Pilić te su se zajedno prisjetili svojih prvih školskih dana. Učenici trećih razreda domaćim uradcima roditelja, baka i djedova i prigodnim slikama iz života učitelja ukrasili su hamer papir.
Veselo društvo 4.a razreda pod vodstvom razrednice Ljiljane Tončinić i pomoćnice u nastavi Vesne Celije odradilo je pravi novinarski zadatak. Intervjuirali su učiteljicu engleskog jezika Mirjanu Ajhorn, hrvatskog jezika Karlu Virgilio i učiteljicu razredne nastave Gordanu Ružić Stanojević te su na hamer papir zalijepili njihove fotografije s odgovorima na pitanja. Uz navedeno razgovarali su o osobinama koje učitelj treba imati da bi dobro obavljao svoj posao i prenio im potrebna znanja.
U suradnji s knjižničarkom Dragicom Pršo, svojom razrednicom Irenom Radolović, pomoćnicama u nastavi Monikom Brumnić i Lanom Rusković, učenici 4.b istraživali su o obrazovanju u Africi te su prikupljene informacije objedinili na svom „ istraživačkom plakatu“.
Učiteljice hrvatskog jezika i engleskog jezika Maja Radolović Čalić i Mirjana Ajhorn s pomoćnicom u nastavi Kristinom Kvaranta i stručnom komunikacijskom posrednicom Sevdi Gardijan, predvodile su učenike 5.a razreda kroz hrvatsko/englesku radionicu Biti učitelj/ To be a teacher. Odabrani učenici preuzeli su ulogu učitelja nakon čega su svi pisali pjesme o učitelju na engleskom jeziku.
Razrednica 5.b razreda Karmen Ladavac Crepaldi, pripravnica Anja Kopeč i pomoćnica u nastavi Biserka Peršić obradili su poželjne i nepoželjne osobine učitelja te ih prikazali unutar i izvan lika učitelja nacrtanog na hamer papiru. Nakon toga odigrali su igrokaz u kojem su određeni učenici preuzeli ulogu učitelja.
Razrednica 6.a Matea Laginja i pomoćnica u nastavi Fikreta Topčagić provele su učenike kroz temu Učitelj u Velikoj Britaniji. Iz njihove suradnje nastala su dva plakata, jedan na temu obrazovanja u Velikoj Britaniji, a drugi na temu lijepih osobina učitelja.
Učiteljica glazbene kulture Štefica Čeh i pomoćnica u nastavi Suzana Fraberger s učenicima 6.b razreda obradile su temu domaćinstvo te su iz kreativnog rada iznjedrili broševe, magnete i privjeske koje su poklonili ravnateljici, učiteljima i stručnim suradnicima.
Zamjena razrednice 7.a razreda Dragana Celik i pomoćnik u nastavi Darko Dimitrijević sa svojim su učenicima također obradili osobine učitelja te su došli do zaključka kako biti učitelj nije nimalo lako i kako se kroz svoj rad susreću sa mnogim izazovima, ali i problemima koje trebaju prevladati da bi što kvalitetnije prenijeli znanje svojim učenicima.
Učenici 7. b razreda i razrednica učiteljica matematike Kristina Zec i učitelj fizike Ivan Stanojević Grčar istražili su poželjne osobine učitelja matematike i fizike obzirom na specifičnost predmeta koji predaju.
Kroz povijest učiteljskog poziva provele su nas razrednica 8.a Manuela Mišan i učiteljica TZK Josipa Vujica. Bilo je zanimljivo čuti i vidjeti kako učenici zamišljaju i doživljavaju učitelje u radionici Učitelj- nekad i sad!
Učenici 8.b razreda u suradnji s učiteljicama hrvatskog i talijanskog jezika Karlom Virgilio, Paolom Živolić Zec i knjižničarkom Dragicom Pršo obradile su temu Ja učitelj/ljica. Raspravljajući o obvezama učitelja i njihovim aktivnostima izradili su dijagram koji su kreirali u power pointu. Proveli su nas kroz moći i tajne profesora iz Škole vještičarenja i čarobnjaštva Hogwardsa iz knjiga o Harryu Potteru.
Rezultate radionica učenici su prezentirali u glazbenoj dvorani. Nakon prezentacija svim učiteljima, stručnim suradnicima i pomoćnicima u nastavi zahvalila se ravnateljica Branka Sironić, a prigodan video o projektnom danu izradio je profesor informatike i tehničke kulture Zlatko Lasek.
Vijest napisali: rehabilitatorica Karin Bolković Fornažar i pedagog Saša Jureša
Fotografije: učiteljica Paola Živolić- Zec
OBAVIJEST ZA RODITELJE:
Popisi drugih obrazovnih materijala od 1. do 8. razreda. i odabranih udžbenika razredne nastave
NAPOMENA: Plavom bojom označeni su radni materijali za pomoć u učenju.
Primjeri dobre prakse
Dijeljenje materijala školske knjižnice
Omoguru lab- lakše se čita!
Lexie aplikacija za ugodno čitanje i učenje.
Dobro došli u katalog školske knjižnice!
Pretražite cjelokupni fond knjižnice i dođite do željene knjige.
http://lektire.skole.hr/lektire-osnovna-skola
Kolačići koje koristimo na ovoj stranici su tehnički kolačići, potrebni za funkcioniranje ovog internet mjesta, ne možemo ih isključiti te za korištenje takve vrste kolačića ne trebamo vašu privolu. Svoj preglednik možete postaviti da ih blokira ili pošalje upozorenje o njima, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi. Treba napomenuti da naše internet mjesto funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića. Više informacija o kolačićima potražite na aboutcookies.org
Izjava o autorskim pravima
Sadržaj web stranice http://www.os-mzaro-pu.skole.hr/ vlasništvo je OŠ Monte Zaro Pula. Nije dozvoljeno objavljivati sadržaje s web stranice na drugim mjestima ako o tome nije obaviještena Škola. Zlouporaba sadržaja web stranice bit će prijavljena nadležnim službama.
Web stranica sadrži i podatke te poveznice na neke druge web stranice iz područja odgoja i obrazovanja. Sadržaji tih web stranica nisu vlasništvo OŠ Monte Zaro Pula i Škola nije odgovorna za njihovo uređivanje. (Web tim)