preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E- dnevnik

e-potvrde

Dragi roditelji, potvrde učenika

možete izraditi i samostalno

putem @skole.hr računa na

 https://ocjene.skole.hr

Školska pravila

  • Prihvaćamo druge u igru i pomažemo im.
  • Pristojno komuniciramo i o drugima govorimo samo dobro.
  • Sukobe rješavamo razgovorom i prijavljujemo svako nasilje.
  • Poštujemo različitosti i tuđe stvari. 
  • Čuvamo okoliš škole.
  • Poštujemo Kućni red škole. 

Vrijednosti: prijateljstvo, pristojnost, ravnopravnost, tolerancija i poštovanje 

(Vijeće učenika)

Sigurni internet
Web tim

Web tim čine svi učenici, učitelji, stručni suradnici i ravnateljica 

Odgovorna urednica: ravnateljica Branka Sironić Buić

Glavna urednica: knjižničarka Dragica Pršo

Pošaljite nam prijedloge, ideje ili vijesti na mail ured@os-mzaro-pu.skole.hr

Brzi internet preskup za hrvatske plaće – Energy Press

Zdravlje

 

Zdrava prehrana

OBAVIJEST

Ljubazno molimo zaposlenike škole, 

roditelje i posjetitelje

da se pridržavaju

odluka Školskog odbora,

Učiteljskog vijeća,

Vijeća roditelja 

i EKO odbora te ne parkiraju

 školskom dvorištu

 za vrijeme održavanja

nastave  zbog sigurnosti i slobode

učeničkog  kretanja na odmorima i

nastavi TZK-a.

Izuzetak: domar škole, dostava za školsku

kuhinju, majstori po pozivu,

školska liječnica.

Slikovni rezultat za hvala

Partneri

Kontakti - Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

 

 

Korisni linkovi

Virtualna knjižnica OŠ Monte Zaro Pula 

Ministarstvo znanosti i obrazovanja 

Usluge koje pruža CARNet dostupne su uz primjenu
elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr kojeg možete dobiti u tajništvu škole.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti

Školski kurikulum 2008/2009

Školski kurikulum utvrđuje  dugoročne i kratkoročne planove i programe škole s izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.

 


OSNOVNA ŠKOLA

«MONTE ZARO»

PULA

 

  

 

ŠKOLSKI KURIKULUM

 

 

  

Rujan 2008.


 

 

Temeljem članka 38. Statuta Osnovne škole «Monte Zaro», Pula i članka 28. stavka 5. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008.) Školski odbor na sjednici održanoj 15. rujna 2008. godine donio je

 

 

 

 

  

ŠKOLSKI KURIKULUM

OSNOVNE ŠKOLE «MONTE ZARO»

PULA

 


Školski kurikulum utvrđuje

 

-         dugoročni i kratkoročni plan i program škole s izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.

 

 

 

 

 

Školski kurikulum određuje nastavni plan i program

 

-         izbornih predmeta

-         izvannastavne aktivnosti

-         izvanškolske aktivnosti

-         druge odgojno – obrazovne aktivnosti

-         programe i projekte prema smjernicama Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda.

 

 

  

Školskim kurikulumom se utvrđuje:      

 

-         aktivnost, program i /ili projekt

-         ciljevi aktivnosti, programa i /ili projekta

-         namjena aktivnosti, programa i/ili projekta

-         nositelj aktivnosti, programa i/ili projekta i njihova odgovornost

-         način realizacija aktivnosti, programa i/ili projekta

-         vremenik aktivnosti, programa i /ili projekta

-         detaljan troškovnik aktivnosti, programa i/ili projekta

-         način vrednovanja

-         način korištenja rezultata vrednovanja



 

IZBORNA NASTAVA

 

 

 

-         STRANOG JEZIKA

-         INFORMATIKE

-         VJERONAUKA


IZBORNA NASTAVA STRANOG JEZIKA:

- Talijanski jezik

- Njemački jezik

 

 

AKTIVNOSTI:

- utvrđene su nastavnim planom i programom za osnovnu školu

 

 

CILJ:

Cilj organiziranja izborne nastave je omogućivanje slobode u kreiranju odgojno-obrazovnog procesa.

Proširivanje i produbljivanje znanja i sposobnosti u onom odgojno – obrazovnom području u kojem učenik pokazuje posebne sklonosti i pojačani interes.

- cilj je suvremene nastave stranog jezika usmena i pisana komunikacijska kompetencija na stranom jeziku, proširena elementima sociokulturne interkulturalne te čitalačke / književne kompetencije

- u skladu s potrebama društva nastava stranih jezika osim jezičnih mora nužno razvijati i vještine komuniciranja, timskog rada te osposobljavati učenika za rješavanje problema

- suvremena nastava u središte nastavnog procesa stavlja učenike  i njihov kognitivno- efektivno-socijalni razvoj primjenjujući nastavne metode usmjerene na učenika.

 

Obilježje je tih metoda poticanje učenika na razmišljanje i kognitivno organiziranje sadržaja te kreiranje situacija u kojima učenik može primijeniti postojeće znanje.

Takav pristup nastavi, obogaćen razvijenim strategijama učenja osposobljava učenika za cijelo životno učenje i istodobno u potpunosti primjenjuje paradigmu učenja i poučavanja na kojoj se temelji HNOS.

Učenje i poučavanje stranog jezika u nižim razredima osnovne škole temelji se na multisenzornom (vidnom, slušnom, dodirnom i drugo) i cjelovitom učenju koje se obraća spoznajnim, čuvstvenim i motoričkim čuvstvima učenika.

Rano učenje stranih jezika težište ima u govornoj komunikaciji, učenje iz situacija posredstvom mimike, gesta, pokreta, likovnog izraza, igre i pjesme.

U toj dobi važno je razviti osjetljivost djece za drugi jezični sustav i olakšati im daljnje učenje stranih jezika.

Nastava se u višim razredima osnovne škole postupno usmjerava na kognitivno učenje. Jezične se strukture objašnjavaju uz osvješćivanje njihove upotrebe u kontekstu i postupno uvođenje metajezika. U tom se razdoblju nastoji ujednačeno razvijati govornu i pisanu komunikaciju.

 

 

NAMJENA

 

Talijanski jezik:

Za učenike od drugog do osmog razreda osnovne škole.

 

Njemački jezik:  

Za učenike od četvrtog do osmog razreda osnovne škole.

 

Izborna nastava stranog jezika obvezna je za sve učenike koji se za nju opredijele, a učenik bira izbornu nastavu stranog jezika na početku školske godine.

Učenik može prestati pohađati izbornu nastavu stranog jezika nakon pisanog zahtjeva i obrazloženja roditelja učenika i učenika Učiteljskom vijeću do početka školske godine pod uvjetom da obaveznu satnicu zamijeni drugim izbornim predmetom ili aktivnošću u školi.

 

NOSITELJI

Nositelji izborne nastave stranog jezika u osnovnoj školi su učitelji stranog jezika (Učitelj talijanskog jezika i učitelj njemačkog jezika).

 

Učitelji stranog jezika odgovorni su:

Realizirati nastavu prema nastavnom planu i programu talijanskog i njemačkog jezika za osnovne škole polazeći od individualnih sposobnosti i  interesa učenika.

Poučavati učenika onim znanjima i razvijati one kompetencije koje će im biti potrebni za cijeloživotno obrazovanje i poduzetništvo.

Sustavno senzibiliziranje i motiviranje učenika za razvijanje tolerancije i empatije prema drugom i drugačijem tj. razvijanje razumijevanja strane kulture pridonoseći istodobno i boljem razumijevanje vlastit kulture. U svakoj razini učenike treba upoznati s kulturom i civilizacijom zemalja jezika cilja u korelaciji s vlastitom zemljom.

Razvijati svijest kod učenika o mnogojezičnosti i višejezičnosti te međukulturalnim sličnostima i razlikama.

Učenike poticati na samostalno učenje i usvajanje uspješnih strategija učenja i služenja znanjem kao i pripremati ih za cijeloživotno obrazovanje. 

Razvijati kod učenika navike skupnog i suradničkog učenja kao i sposobnost samoprocjene i samovrjednovanja osobnih postignuća te mogućnost objektivne samousporedbe s mogućnostima drugih.

 

 

NAČIN REALIZACIJE IZBORNE NASTAVE STRANOG JEZIKA

Izborna nastava stranog jezika realizira se s dva sata tjedno po razrednom odjelu ili dobnoj skupini.

Broj nastavnih cjelina kao i broj te raspored tema u nastavnim cjelinama svih programa za strani jezik nije obavezujući. Važno je da se predložene teme obrade.

Pojedine se teme ponavljaju iz godine u godinu zbog potrebe cikličkog proširivanja leksika i struktura.

Prijedlozi za izborne teme obrađuju se samo ako je učenicima tema zanimljiva.

 

Metodičke upute za učitelje i način provjere i vrjednovanja znanja, vještine i sposobnosti navedeni su u HNOS-u. Broj i optimalno vrijeme provođenja obvezatnih pisanih radova tijekom školske godine treba uskladiti s Pravilnikom o načinu praćenja i ocjenjivanja učenika.

Učitelji će raditi s djecom s posebnim obrazovnim potrebama prema uputama koje se nalaze u HNOS-u.

 

 

VREMENIK:

Izborna nastava stranog jezika realizira se tijekom cijele nastavne godine za sve učenike koji se za nju opredijele.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju izborne nastave stranog jezika (910 sati godišnje)  = 71.850,00 kn

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 

 

 

 

 

IZBORNA NASTAVA INFORMATIKE

 

AKTIVNOSTI:

- utvrđene su nastavnim planom i programom za osnovnu školu

 

 

CILJ:

Cilj organiziranja izborne nastave je omogućivanje slobode u kreiranju odgojno-obrazovnog procesa.

Proširivanje i produbljivanje znanja i sposobnosti u onom odgojno – obrazovnom području u kojem učenik pokazuje posebne sklonosti i pojačani interes.

Predmet Informatika treba omogućiti učenicima upoznavanje s informacijskom i komunikacijskom tehnologijom.

U okviru nastavnog predmeta učenici moraju naučiti djelotvorno upotrebljavati računala i biti sposobni ugraditi osnovne zamisli algoritamskoga načina razmišljanja u rješavanje svakodnevnih problema.

Nastavni program mora osposobiti učenike:

-  za rješavanje problema;

- za komuniciranje posredstvom različitih medija;

- za prikupljanje, organiziranje i analizu podataka te za njihovu sintezu u informacije;

- za razumijevanje i kritičku ocjenu prikupljenih informacija;

- za donošenje zaključaka na temelju prikupljenih informacija;

- za timski rad pri rješavanju problema.

 

 

NAMJENA

Za učenike od petog do osmog razreda osnovne škole

Izborna nastava informatike obvezna je za sve učenike koji se za nju opredijele, a učenik bira izbornu nastavu informatike na početku školske godine.

Učenik može prestati pohađati izbornu nastavu informatike nakon pisanog zahtjeva i obrazloženja roditelja učenika i učenika Učiteljskom vijeću do početka školske godine pod uvjetom da obaveznu satnicu zamijeni drugim izbornim predmetom ili aktivnošću u školi.

 

 

NOSITELJI

Nositelji izborne nastave informatike su učitelji informatike.

 

Učitelji informatike odgovorni su:

Realizirati nastavu prema nastavnom planu i programu informatike za osnovne škole polazeći od individualnih sposobnosti i  interesa učenika.

Poučavati učenika onim znanjima i razvijati one kompetencije koje će im biti potrebni za cijeloživotno obrazovanje i poduzetništvo.

 

Treba razviti kod učenika sposobnost razlikovanja bitnoga od nebitnoga. Potrebno je kod učenika razviti nazore koji će omogućiti razlikovanje, ali i integraciju virtualnoga i stvarnoga te kritičkoga prihvaćanja sadržaja (nije sve istinito, nije sve dobronamjerno, anonimnost ne znači neodgovornost).

 

Po završetku osnovne škole učenici bi trebali biti u stanju:

- vješto upotrebljavati ulazno-izlazne naprave;

- djelotvorno upotrebljavati pomagala za pripremu pisanih dokumenata i izradbu prikaza;

- djelotvorno upotrebljavati pomagala za pristup do udaljenih informacija te za udaljeno komuniciranje;

- prepoznati i odabrati prikladna tehnološka sredstva i alate za rješavanje određene klase problema;

- razumjeti načine pohranjivanja informacija u računalima;

- prepoznati sklopovske i programske probleme koji se pojavljuju u svakodnevnom radu i odabrati načine njihova otklanjanja;

- shvaćati pravna i etička načela uporabe informacijske i komunikacijske tehnologije i raspraviti posljedice njihova narušavanja;

- upotrebljavati primjerene programske alate kao potporu u učenju i istraživanju;

- upotrebljavati multimedijske alate kao potporu vlastitoj i grupnoj produktivnosti u učenju;

- odabrati i ocijeniti prikladna pomagala za rješavanje raznovrsnih zadataka i problema iz stvarnoga života.

 

 

NAČIN REALIZACIJE IZBORNE NASTAVE INFORMATIKE

Izborna nastava informatike realizira se s dva sata tjedno po razrednom odjelu ili dobnoj skupini učenika od petog do osmog razreda.

Navedeni nastavni sadržaji podijeljeni su u devet programskih cjelina koji se nalaze u dokumentu Podloge za izradbu obrazovnog standarda koji je sastavni dio HNOS-a.

Nastavna cjelina Rješavanje problema i programiranje može se izvoditi ili uporabom jezika koji uključuju kornjačinu grafiku (alternativa A) ili uporabom nekog proceduralnog jezika (alternativa B). Ne preporuča se uporaba obaju jezika.

 

Nastavne teme omogućuju da se izvedbeni program prilagodi tehničkim mogućnostima škole. Naime, njegovo potpuno izvođenje zahtijeva određeni standard tehničke opremljenosti. Ako računalne mogućnosti u učionici ne zadovoljavaju te standarde, program će se morati prilagoditi.

Kvalitetno izvođenje programa pretpostavlja samostalni rad pojedinog učenika na računalu.

 

 

VREMENIK:

Izborna nastava informatike realizira se tijekom cijele školske godine za sve učenike koji se za nju opredijele.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju izborne nastave informatike (490 sati godišnje)  = 36.800,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 

 


IZBORNA NASTAVA VJERONAUKA

 

AKTIVNOSTI:

- utvrđene su nastavnim planom i programom za osnovnu školu

 

CILJ:

Cilj organiziranja izborne nastave je omogućivanje slobode u kreiranju odgojno-obrazovnog procesa.

Proširivanje i produbljivanje znanja i sposobnosti u onom odgojno – obrazovnom području u kojem učenik pokazuje posebne sklonosti i pojačani interes.

Cilj nastave vjeronauka u osnovnoj školi jest sustavno i skladno teološko-ekleziološko

i antropološko-pedagoško povezivanja Božje objave i tradicije Crkve sa životnim iskustvom učenika kako bi se ostvarilo sustavno i cjelovito, ekumenski i dijaloški otvoreno, upoznavanje  vjere na informativno-spoznajnoj, doživljajnoj i djelatnoj razini radi zrelosti u kršćanskoj vjeri i postignuća cjelovita općeljudskoga i vjerskog odgoja učenika koji žive u svojem religioznom i crkvenom, kulturnom i društvenom prostoru.

 

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole.

 

Izborna nastava vjeronauka obavezna je za sve učenike koji se za nju opredijele, a učenik bira izbornu nastavu vjeronauka na početku školske godine.

Učenik može prestati pohađati izbornu nastavu vjeronauka nakon potpisivanja druge ankete o izbornoj nastavi vjeronauka roditelja učenika i učenika  do početka školske godine.

 

 

NOSITELJI

Nositelji izborne nastave vjeronauka su učitelji vjeronauka.

Učitelji vjeronauka rade u školi prema Kanonskom mandatu za poučavanje vjeronauka u školi.

Kanonski mandat izdaje biskupija Porečka i Pulska za svaku školsku godinu. 

 

Učitelji vjeronauka odgovorni su:

Prenijeti učenicima vjersko-odgojnu zadaću u duhu evanđelja kršćanske poruke i tradicije, temeljne vrijednosti naše kulture i civilizacije kao što su ljudska prava, sloboda, autonomija i dostojanstvo ljudske osobe koje su zajedničke današnjim europskim narodima i zemljama.

Da učenicima omogućuju istinsko i stvaralačko, ljudsko i vjerničko, osobno i zajedničko komuniciranje sa sadržajima evanđeoske poruke i tako pomaže ljudskoj osobi da se ostvari u svojem cjelovitom tjelesnom i duhovnom, ljudskom i vjerničkom, osobnom i

društvenom, vjerskom i kulturnom identitetu.

 

 

NAČIN REALIZACIJE IZBORNE NASTAVE VJERONAUKA

Izborna nastava vjeronauka realizira se s dva sata tjedno po razrednom odjelu ili dobnoj skupini učenika od prvog do osmog razreda.

 

Vjeronaučna građa u svim godištima oblikovana je u tematske cjeline koju čine dvije ili više tema. Time se želi ostvariti bolja vertikalna i horizontalna preglednost vjeronaučnih sadržaja i ciljeva kao i cijelog programa. Vjeronaučna nastava prednost daje metodičkim pristupima, sustavima, metodama i postupcima koji učenicima omogućuju istinsko i stvaralačko, ljudsko i vjerničko, osobno i zajedničko komuniciranje sa sadržajima evanđeoske poruke.

 

Vjeronaučna didaktika i metodika razlikuje opće, posebne i pojedinačne ciljeve u svakom godištu.

Vjeroučitelji rade po smjernicama HNOS-a za izravnu pripravu nastavne teme i izvođenje vjeronaučne nastave.

 

 

VREMENIK:

Izborna nastava vjeronauka realizira se tijekom nastavne godine za sve učenike koji se za nju opredijele od prvog do osmog razreda.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju izborne nastave vjeronauka ( 700 sati godišnje)  = 51.500,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 

 


 

 

DOPUNSKA NASTAVA

 


DOPUNSKA NASTAVA

 

 

AKTIVNOSTI:

- utvrđene su nastavnim planom i programom za osnovnu školu, za sve predmete osim odgojnih i izbornih.

- individualizirani oblik rada u skupinama.

 

 

CILJ

Pomoć učenicima koji ne prate redoviti  nastavni program s očekivanom razinom uspjeha, pa se prema potrebi za njih organizira oblik pomoći u učenju i nadoknađivanju znanja, stjecanjem sposobnosti i vještina iz određenih nastavnih područja ili više nastavnih predmeta.

 

Posebna pomoć djeci građana Republike hrvatske koji se vraćaju iz inozemstva za brže prevladavanje odgojno – obrazovnih razlika.

 

Pomoć za sve učenike s posebnim obrazovnim potrebama koji se školuju po redovitom ili individualiziranom nastavnom programu.

 

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda kojima je potrebna pomoć u učenju.

 

 

NOSITELJI:

Učitelji razredne i predmetne nastave.

 

Učitelji su odgovorni:

- realizirati dopunsku nastavu prema potrebi učenika – pomoći učenicima da prema svojim individualnim sposobnostima i mogućnostima usvoje obrazovna postignuća.

 

 

NAČIN REALIZACIJE:

Dopunska nastava realizira se jedan sat tjedno u tijeku nastavne godine, a prema potrebi učenika individualiziranim oblikom rada u skupini do osam učenika, a za učenike s posebnim obrazovnim potrebama u skupini do pet učenika.

 

 

VREMENIK:

Dopunska nastava realizira se tijekom nastavne godine prema potrebi učenika od prvog do osmog razreda.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju dopunske nastave = 37.200,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 

 


 

 

 

 

DODATNA NASTAVA

 


DODATNA NASTAVA

 

 

AKTIVNOSTI

- utvrđene su nastavnim planom i programom za osnovnu školu

- individualizirani oblik rada u skupinama za potencijalno darovite učenike

- izrada i realizacija posebnog ili obogaćenog odgojno – obrazovnog programa

- akceleracija programa

 

 

CILJ:

Dodatna nastava je oblik rada koji se organizira za darovite učenike.

Cilj je otkrivanje iznadprosječne i darovite djece i stvaranje mogućnosti za razvijanje njihove darovitosti u jednom  ili više područja.

Poticati uključivanje učenika za sudjelovanje na natjecanjima, susretima i smotrama.

 

                              

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole koji u određenom nastavnom predmetu ostvaruju natprosječne rezultate ili pokazuju poseban interes za određeni nastavni predmet.

Učenik se uključuje na temelju vlastite odluke.

 

 

NOSITELJI

Učitelji predmetne i razredne nastave od prvog do osmog razreda.

 

Učitelji su odgovorni:

- Realizirati dodatnu nastavu za učenike koji ostvaruju natprosječne rezultate ili pokazuju poseban interes za određeni nastavni predmet ili područje.

- uočiti darovite učenike i poticati razvoj njihove darovitosti

- izraditi program u skladu sa sklonostima, interesima, motivacijama i sposobnostima darovitih učenika (obaveza je učitelja i stručnih suradnika)

 

 

NAČIN REALIZACIJE:

Dodatna nastava je individualizirani oblik rada  u skupini, u pravilu do osam učenika.

Realizira se prema posebnom ili obogaćenom odgojno – obrazovnom programu za darovitog učenika ili skupinu darovitih.

 

 

VREMENIK

Dodatna nastava realizira se u pravilu jedan sat tjedno tijekom nastavne godine prema interesu učenika iz svih nastavnih predmeta.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju dodatne nastave = 51.300,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 

 

 


 

 

IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI

 

 

 

 

IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI

 

AKTIVNOSTI:

- proizlaze iz Nastavnog plana i programa za osnovnu školu – učenici obogaćuju i proširuju znanje iz pojedinih nastavnih predmeta te ih se priprema i potiče za sudjelovanje na natjecanjima, susretima i smotrama.

- iz jezično-umjetničko područja: literarne, dramske, novinarske, likovne radionice, školski  list, projekti, umjetnički stilovi, glazbene aktivnosti

- iz prirodoslovno-matematičko područje

- iz društvenog područja

- iz športsko-zdravstvenog-rekreacijskoga područja

- njegovanje nacionalne i kulturne baštine

- očuvanje prirode i okoliša, te zdravoga načina života

- iz društveno-humanističkoga područja

- klubovi – zadruge

- tehničko stvaralaštvo

 

 

CILJ:

Cilj je sprječavanje društveno neprihvatljivoga ponašanja i poticaj za samoaktualizaciju učenika i samostalno istraživačko učenje.

Zadovoljavanje različitih potreba i interesa učenika.

 

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda radi zadovoljavanja različitih potreba i interesa učenika.

Organiziraju se za sve učenike prosječnih sposobnosti, darovite učenike, učenike s posebnim obrazovnim potrebama i učenike koji zaostaju za očekivanom razinom učenja.

Učenici se samostalno odlučuju o uključivanju što održava njihova želja za većim uspjehom i pokazuje veću motivaciju za učenjem u slobodnijim okruženjima poučavanja.

 

 

NOSITELJI:

Učitelji razredne i predmetne nastave.

 

Učitelji su odgovorni:

- da kreiraju odgojno – obrazovni rad smisleno za stvaralaštvo i da uspješno potiču učenike na angažiranje za rad izvan redovne nastave.

.

 

NAČIN REALIZACIJE:

Izvannastavne aktivnosti povezane su s određenim nastavnim predmetom ili su interdisciplinarne naravi.

Način i metode realizacije izvannastavnih aktivnosti pretežito su radioničkoga, projektnoga, skupno istraživačkog, samoistraživačkog tipa odgojno – obrazovnog rada, terenske nastave koji se u pravilu realizira jedan sat tjedno po skupini tijekom nastavne godine.

 

 

VREMENIK:                   

Izvannastavne aktivnosti realiziraju se tijekom nastavne godine izvan redovne nastave za  učenike od prvog do osmog razreda prema njihovom interesu i izboru.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju izvannastavnih aktivnosti = 79.400,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 

 

 


 

 

PRODUŽENI BORAVAK


PRODUŽENI BORAVAK

 

 

AKTIVNOSTI:

- prihvat učenika

- pisanje domaćeg uratka

- učenje i poučavanje

- likovna radionica

- glazbena radionica

- društvene igre u učionici i parku

- športske aktivnosti

- razvijanje komunikacijskih, odgojnih i socijalizirajućih vještina

- eko uređenje i čuvanje školskog okoliša

- folklorna radionica

- baletna radionica

- prehrana (marenda, ručak, užina)

 

 

CILJ:

Cilj je preventiva sprječavanja društveno neprihvatljivoga ponašanja.

Zadovoljavanje potrebe i interesa roditelja učenika koji rade i samih učenika.

Pomaganje i poticanje učenika u usvajanju obrazovnih postignuća kao i poticanje zadovoljavanja interesnih potreba učenika za uspjehom i dokazivanjem.

 

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole čiji roditelji rade.

 

 

NOSITELJI:

Nositelji rada u produženom boravku su učitelji razredne i predmetne nastave.

 

Učitelji su odgovorni:

- realizirati planirane aktivnosti s učenicima kao i za sigurnost učenika.

 

 

NAČIN REALIZACIJE:

Aktivnosti u produženom boravku realiziraju se u skladu s Nastavnim planom i programom za osnovne škole kao izvannastavne aktivnosti.

Aktivnosti se realiziraju individualnim radom, radom u paru, u skupini, u timu, itd.

Aktivnosti su pretežito radioničkoga, projektnoga, skupno istraživačkog, samoistraživačkog tipa odgojno – obrazovnog rada.

Potiče se samostalnost, kreativnost, nadarenost učenika.

 

Poučavanje u produženom boravku temelji se na multisenzornom (vidnom, slušnom, dodirnom i drugo) i cjelovitom poučavanju koje se obraća spoznajnim, čuvstvenim i motoričkim čuvstvima učenika s težištem u govornoj komunikaciji.

 

 

VREMENIK:                   

Aktivnosti produženog boravka realiziraju se tijekom nastavne godine iza redovne nastave za  učenike od prvog do četvrtog razreda prema njihovom interesu i potrebi roditelja.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju aktivnosti produženog boravka = 346.560,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

- Vanjsko vrjednovanje

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 


 

 

IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI

 

 

 

 

IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI

 

AKTIVNOSTI:

- Poludnevni izleti

- Jednodnevni izleti

- Ekskurzije

- odlasci u kina, kazališta i druge ustanove

- terenska nastava

- škola u prirodi

- i druge aktivnosti koje su u funkciji realizacije Nacionalnog kurikuluma i Nastavnog plana i programa

 

 

CILJ:

Cilj izvanškolskih aktivnosti je učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti u kojemu se učenici susreću s prirodnom i kulturnom okolinom, ljudima koji u njoj žive i koji su utjecali na okolinu. Rad izvan škole potiče radost otkrivanja, istraživanja i stvaranja, pogodan je za timski rad, utječe na stvaranje kvalitetnih odnosa unutar odgojno-obrazovne skupine i potiče intelektualna čuvstva.

Pri organizaciji ovoga oblika rada valja voditi računa o interesima, mogućnostima i sposobnostima učenika. Izvanškolska nastava treba koristiti mogućnost interdisciplinarnoga povezivanja sadržaja različitih nastavnih predmeta.

Pogodnost ovoga oblika jest lakše i brže učenje. Važno je temeljito planiranje aktivnosti izvan učionice, s jasno osmišljenim ciljevima i zadaćama, sadržajno i metodički adekvatno pripremljeno.

Plan i program ovih aktivnosti utvrđuje se Godišnjim planom i programom rada škole.

  

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole prema pisanoj suglasnosti roditelja.

 

 

NOSITELJI

Nositelji izvanškolskih aktivnosti u osnovnoj školi su učitelji, stručni suradnici i ravnatelj.

 

Učitelji su odgovorni:

Planirati izvanškolske aktivnosti u mjestu i izvan mjesta u kojem je škola smještena isključivo u funkciji realizacije Nacionalnog kurikuluma i Nastavnog plana i programa.

Učitelji su dužni predložiti izvedbeni plan i program izvanškolske aktivnosti s ciljevima, načinom realizacije, vremenikom, načinom financiranja i načinom vrednovanja, te zatražiti pismenu suglasnost roditelja.

Voditi i pratiti učenike te brinuti o njihovoj sigurnosti.

 

 

NAČIN REALIZACIJE IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI

Škola za svaku izvanškolsku aktivnost izraditi će detaljan program aktivnosti s ciljevima, načinom realizacije, vremenikom, načinom financiranja i načinom vrednovanja, te zatražiti pismenu suglasnost roditelja. Škola Godišnjim planom i programom planira izvanškolske aktivnosti, a izvedbeni plan i program donosi na prijedlog roditelja, učenika i učitelja, a prema Pravilniku.

VREMENIK:

- Planirati Godišnjim planom i programom rada škole kao i mjesečnim planom i programom.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Za svaku izvanškolsku aktivnost izraditi će se troškovnik Izvedbenim planom i programom za određenu aktivnost.

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

 

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za daljnji razvoj škole.

 

 



 

PROGRAMI I PROJEKTI


Programi i projekti:

-         Program Međunarodne Eko- škole

-         UNICEF – Stop nasilju- za sigurno i poticajno okruženje

-         Kvalitetna škola

-         Eko kviz «Lijepa naša»

-         Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje


PROGRAM MEĐUNARODNE EKO- ŠKOLE

 

AKTIVNOSTI:

1.                  Prijava za sudjelovanje

2.                  Izrada i provedba programa Eko-škole

 

2.1 Osnivanje odbora Eko-škole

2.2 Ocjena stanja okoliša

2.3 Plan djelovanja

2.4 Praćenje stanja i ocjenjivanje (Eko patrole)

2.5 Rad prema nastavnom planu i programu

2.6 Obavješćivanje javnosti i uključivanje medija

2.7 Eko kodeks

 

3.                  Prijava za status Eko-škole

4.                  Obnavljanje statusa Eko-škole

 

 

CILJ:

Ugradnja odgoja i obrazovanja za okoliš u sve segmente odgojno – obrazovnog sustava i svakodnevni život učenika i djelatnika škole.

 

Odgojiti  mlade generacije osjetljivima na pitanje okoliša i osposobiti ih za donošenje odluka o razvitku društva u budućnosti.

 

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole, djelatnike škole, roditelje učenika i lokalnu zajednicu.

 

 

NOSITELJI

Nositelji aktivnosti u osnovnoj školi su učitelji, stručni suradnici, ravnateljica i svi djelatnici škole.

 

Učitelji su odgovorni:

- realizirati program dosljednim poštivanjem zadanih međunarodnih smjernica i kriterija.

 

 

NAČIN REALIZACIJE PROGRAM MEĐUNARODNE EKO- ŠKOLE

Međunarodni program osmišljen je za provedbu smjernica odgoja i  obrazovanja za okoliš na razini čitave škole.

 

Program Eko-škola jasno određuje i usmjerava način na koji se nastavni sadržaji o zaštiti okoliša, koji su dio redovnog nastavnog plana i programa, primjenjuju u svakodnevnom životu škole. Na ovaj način pomaže se učenicima, u svijesti svakog od njih, shvatiti kolika je važnost zaštite okoliša.

 

Posebna pozornost posvećuje se pitanjima smanjivanja i zbrinjavanja otpada, racionalnog korištenja energije i vode i uređivanje školskog okoliša.

Svi sudionici (učenici, djelatnici, roditelji, lokalna zajednica) zajednički poduzimaju niz zajedničkih koraka i aktivnost s ciljem smanjenog opterećenja okoliša.

Učenici Eko-škole zainteresirani su i aktivni u prenošenju svoje odgovornosti na obitelj i širu zajednicu. Oni žive eko.

 

 

VREMENIK:

Međunarodni program Eko-škole realizira se tijekom nastavne godine kroz sadržaje redovnih nastavnih predmeta, izbornih, izvannastavnih aktivnosti, izvanškolskih aktivnosti i dodatnu nastavu.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju programa Međunarodne Eko-škole  = 37.000,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

Vrednovanje Međunarodnog koordinatora za Hrvatsku

 

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje rada na međunarodnom programu Eko-škole, škola mora dokazati da u provedbi programa, prema zacrtanim smjernicama otišla korak dalje, produbila i proširila rad na izabranim temama.

 

 

 


UNICEF – STOP NASILJU

 

 

AKTIVNOSTI:

- određivanje razrednih vrijednosti

- Pravila ponašanja

- dežurstva u školi

- primjena restitucije

- primjena Protokola o postupanju

- vršnjaci volonteri

- planiranje obrade teme – redovna nastava i slobodne aktivnosti  

- suradnja s lokalnom zajednicom i roditeljima

- Učiteljsko vijeće - rasprava o radu na prevenciji i reagiranju na zlostavljanje

- sat razrednika -  obraditi teme o zlostavljanju  

- edukacija učitelja

 

 

CILJ:

Osigurati svakom djetetu zdravlje, obrazovanje, jednakost, zaštitu – unaprijediti čovječanstvo.

 

 

NAMJENA

Za sve učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole, roditelje, djelatnike škole i lokalnu zajednicu.

 

 

NOSITELJI

Učitelji, stručni suradnici, ravnateljica i svi djelatnici škole.

 

 

Učitelji su odgovorni:

- realizirati program tj. redovito održavati razinu kompetentnosti za suočavanje sa zlostavljanjem.

- Primjenjivati Protokol o postupanju.

 

 

NAČIN REALIZACIJE

- osvješćivanje što je sve zlostavljanje

- osvješćivanje da se svako zlostavljanje treba prijaviti

- trajno i kontinuirano trebaju ulagati napore da se održi uspostavljena vrijednost u školi

- trebaju jasno reći zlostavljanju NE

- razmjena ideja o obradi pojedinih tema i aktivnosti.

- važno je održavati aktivnosti usmjeren na sprječavanje i reagiranje na zlostavljanje.

- dosljedna primjenjivati Protokola o postupanju.

 

 

VREMENIK:

Kontinuirano tijekom nastavne godine.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju programa UNICEF-a – Stop nasilju = 7.000,00 kn

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

Vrednovanje 

 

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje rada na programu UNICEF-a – Stop nasilju i za obnavljanje statusa.
KVALITETNA ŠKOLA

Teorija izbora u školi – put ka kvalitetnoj školi – školi bez prisile.

 

 

AKTIVNOSTI:

- seminari

- prva i druga faza projekta - polaznici su dužni izvijestiti o pokušaju primjene naučenog

- treća faza – prepušta se školi – stvarati viziju svoje škole kao Kvalitetne škole i pokušati to primijeniti u radu

- nakon treće faze tim provodi interviziju - sadržaj ovisi o procesima koji se odvijaju u školi

- procjenjuju se elementi prisile u radu s učenicima i kako ih eliminirati 

- četvrta faza – priprema se s učiteljima

 

 

CILJ:

Kvalitetna škola – škola bez prisile, eliminirati problem neuspjeha i disciplinske probleme s djecom. Zajedno stvoriti viziju svoje škole kao Kvalitetne škole.

 

 

NAMJENA

Za sve učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole

Za učitelje, stručne suradnike i ravnatelja, roditelje i lokalnu zajednicu.

 

 

NOSITELJI

Učitelji, stručni suradnici i ravnatelj (najmanje 51% djelatnika škole i ravnatelj).

 

Učitelji su odgovorni:

- stručno se usavršavati i primjenjivati tako stečena znanja u radu s učenicima.

 

 

NAČIN REALIZACIJE

Stručno se usavršavati putem seminara Kvalitetne škole i naučeno primijeniti u praksi.

 

 

VREMENIK:

Kontinuirano tijekom nastavne godine.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju programa Kvalitetne škole = 33.000,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

Vrednovanje 

 

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje rada i stvaranje vizije svoje škole kao Kvalitetne škole.


EKO KVIZ «LIJEPA NAŠA»

 

 

AKTIVNOSTI:

- prostorno demografska obilježja Hrvatske

- religijski sadržaji

- prirodni sustavi

- gospodarska obilježja

- zdravstvena i ekološka kultura

- istražili smo, uradili smo, predlažemo

 

 

CILJ:

- omogućiti odgoj i obrazovanje o okolišu i razvijati svijest o zaštiti okoliša i održivom razvoju na razini škole.

- obogaćivanje emocionalnog života učenika

- poticanje plemenitih ljudskih osobina

- ljubav za prirodne ljepote i bogatstva domovine

- razvijanje estetske i zdravstvene kulture i svijesti o potrebi sudjelovanja svakog pojedinca u zaštiti okoliša

 

 

NAMJENA

Za učenike od petog do osmog razreda osnovne škole.

 

 

NOSITELJI

Učitelji, stručni suradnici i ravnateljica.

 

Učitelji su odgovorni:

- realizirati dio nastavnih sadržaja predmeta i to iz prirode, biologije, kemije, zemljopisa i vjeronauka.

- pripremiti učenike za Eko-kviz

 

 

NAČIN REALIZACIJE

- sastavljanje najmanje tri ekipe učenika od petog do osmog razreda.

- školsko natjecanje se sastoji samo od usmenog dijela

-županijsko natjecanje sastoji se pisanog dijela, prikaza ostvarenog praktičnog rada učenika i  usmeni dio natjecanja

- Ekološki kviz ''Lijepa naša'' u pisanom i usmenom dijelu natjecanja obuhvaća pet zadanih područja, a koji su dio nastavnih sadržaja predmeta uključenih u natjecanje

 

 

VREMENIK:

Realizacija Nastavnog plana i programa tijekom cijele nastavne godine spomenutih predmeta, a Eko-kviz prema vremeniku udruge ''Lijepa naša''.

 

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju Eko kviza ''Lijepa naša'' = 10.000,00 kn

 

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

Vrednovanje   

 

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje odgojno-obrazovnog rada učitelja i škole u cjelini i određivanja smjernica za povećanje kvalitete nastavnog i školskog rada.

 


DANI KRUHA – DANI ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE

 

 

AKTIVNOSTI:

- posjet pekari, mlinu

- tema: Od zrna do pogače

- tema: Plodovi  našeg zavičaja

- upoznati učenike s kulturom ophođenja prema kruhu

- organizirati izložbe

- istražiti etnografsku baštinu

- izložba dječjih radova na temu Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje

- posjet bolnicama

- posjet HVIDRI

- posjet Domu umirovljenika

- pripremanje i pečenje kruha i krušnih proizvoda

- sadnja maslina

- predstavljanje zavičajne kuhinje

- zajedničko blagovanje kruha

- blagoslov kruha i plodova zemlje

- darivanje kruha

- svečanost sa kulturno-umjetničkim programom KUD-a ''Val''

 

 

CILJ:

- odgoj i obrazovanje za zaštitu okoliša

- upoznavanju i očuvanju biološke raznolikosti Hrvatske

- podizanju svijesti o ekološkoj poljoprivredi i zdravoj prehrani

- stvaranju pravilnog emocionalnog odnosa učenika i prirode

 

 

NAMJENA

Za učenike od prvog do osmog razreda osnovne škole.

 

 

NOSITELJI

Učitelji, stručni suradnici, ravnateljica i svi djelatnici škole.  

 

Učitelji su odgovorni:

Realizirati određen nastavne sadržaje iz Nastavnog plana i programa i realizirati program Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje.

 

 

NAČIN REALIZACIJE

Škola samostalno odabire dan održavanja svečanosti u školi i sve gore navedene aktivnosti realiziraju se prema interesu učenika, roditelja i učitelja (od posjeta pekari pa do završne svečanosti u školi). 

Posjećuje se Dom umirovljenika i HVIDR-u.

Sade se masline kao simbol mira i izdržljivosti.

Održava se smotra na nivou županije na temu Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje.

Održava se i središnja državna smotra Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje pod visokim pokroviteljstvima.

 

 

 

VREMENIK:

Obilježavanje programa Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje tijekom mjeseca listopada od 1.-31. listopada.

 

DETALJAN TROŠKOVNIK:

Bruto iznos za realizaciju programa Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje

= 10.000,00 kn

 

NAČIN VRJEDNOVANJA

Samovrjednovanjem – upitnik za učenike, roditelje i učitelje.

Vrednovanje 

 

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VRJEDNOVANJA

Za unaprjeđenje obilježavanja Dani kruha – dani zahvalnosti za plodove zemlje na nivou škole.

 

 

 

 

 

Predsjednica Školskog odbora:  Davorka Ušić          

Ravnateljica: Bisera Aras

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Zlatko Lasek   datum: 19. 9. 2008.

Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2010.

Ukupno: 1179431
Ovaj mjesec: 339
Ovaj tjedan: 263
Danas: 95

Upisi u srednju

Radni materijali i udžbenici

OBAVIJEST ZA RODITELJE: 

Popisi drugih obrazovnih materijala od 1. do 8. razreda.  i odabranih udžbenika razredne nastave 

NAPOMENA: Plavom bojom označeni su radni materijali za pomoć u učenju.​


Informacije

DAN OTVORENIH VRATA

-  svakog 1. ponedjeljka u mjesecu od 16:30 - 17:30

Raspored dežurstava učitelja

Osnovna škola Drenje - Raspored informacija - INFORMACIJE ZA RODITELJE


Dijeljenje materijala

Omoguru font

Digitalna pristupačnost svima!

Osjeti Omoguru iskustvo čitanja

Jednostavno prilagodite svaku  web stranicu i  aplikaciju svom stilu čitanja. Dodajte u preglednik sa Chrome Web Storea besplatno.

Omoguru lab- lakše se čita!

Lexie - Omoguru

Lexie aplikacija za ugodno čitanje i učenje.


Ocjenjivanje

Dokumenti škole

JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
Jelovnik rujan 2024.pdf


Školska knjižnica

Dobro došli u katalog školske knjižnice!

Pretražite cjelokupni fond knjižnice i dođite do željene knjige.

E katalog 

 

http://lektire.skole.hr/lektire-osnovna-skola

Virtualna knjižnica 


Dan škole


Projektni dan

 


Zaro

Pridružite nam se u stvaranju 

Digitalnog školskog lista Zaro! 

Ponedjeljkom, 8. sat

od 14:05 do 14:50 u učionici Informatike


Projekti

 


Virtualni boravak

Protokoli

Privatnost

Kolačići koje koristimo na ovoj stranici su tehnički kolačići, potrebni za funkcioniranje ovog internet mjesta, ne možemo ih isključiti te za korištenje takve vrste kolačića ne trebamo vašu privolu. Svoj preglednik možete postaviti da ih blokira  ili pošalje upozorenje o njima, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi. Treba napomenuti da naše internet mjesto funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića. Više informacija o kolačićima potražite na aboutcookies.org 


Autorska prava

Izjava o autorskim pravima 

Sadržaj web stranice http://www.os-mzaro-pu.skole.hr/ vlasništvo je OŠ Monte Zaro Pula. Nije dozvoljeno objavljivati sadržaje s web stranice na drugim mjestima ako o tome nije obaviještena Škola. Zlouporaba sadržaja web stranice bit će prijavljena nadležnim službama.

Web stranica  sadrži i podatke te poveznice na neke druge web stranice iz područja odgoja i obrazovanja. Sadržaji tih web stranica nisu vlasništvo OŠ Monte Zaro Pula i Škola nije odgovorna za njihovo uređivanje. (Web tim)


TOP 10




preskoči na navigaciju